dr Marek Borowiński

Shop Doctor – lekarz sklepów. Konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm. Jest autorem licznych publikacji z tej dziedziny. Szczególnym uznaniem cieszą się audyty sklepów różnych branż, które przeprowadza poprawiając ich funkcjonowanie, sprzedaż i komunikację marketingową. Dr Marek Borowiński rozumie i zna specyfikę punktu sprzedaży, parząc na niego oczami klientów. Jest sędzią międzynarodowym w konkursach na najlepsze sklepy w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, czyli uświadamia właścicielom jak mózg klienta patrzy i odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru i jego oddziaływaniem na konsumentów różnych w miejscach sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych. Dr Marek Borowiński jest gościem i komentatorem wielu programów telewizyjnych i radiowych. Pojawia się m.in. w: TVN24, DZIEŃ DOBRY TVN, POLSAT BIZNES NEWS, PYTANIU NA ŚNIADANIE TVP 2, RADIOWEJ TRÓJCE i wielu innych. Prowadzi też swój autorski program o sklepach i zwiększaniu sprzedaży „Shop Doctor” na kanale YouTube.

W czasie Funeral Forum dr Marek Borowiński pokaże jak zaaranżować miejsce obsługi klienta w domu pogrzebowym, aby stało się cichym sprzedawcą oraz jak prezentować produkty i usługi od jak najlepszej strony.

Marta Cała-Sturzbecher

Agencja Marketingowa MOMA, www.marketingfuneralny.pl

Ekspert od komunikacji marketingowej i public relations. Od 12 lat związana zawodowo z branżą, od 3 lat jako współwłaścicielka agencji marketingowej MOMA. Na co dzień wspiera klientów agencji w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji ze otoczeniem, zarówno zewnętrznym, jak i wewnętrznym.

Kilkunastoletnią praktykę zdobyła, realizując projekty z zakresu marketingu i PR dla polskich i światowych marek w ramach pracy na stanowisku Specjalisty ds. PR, a od 2015 roku jako Dyrektor ds. Komunikacji i PR w MOMA. Trener i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w tematach z zakresu umiejętności miękkich, komunikacji (także komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw) oraz marketingu.

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na wydziale Kulturoznawstwa ze specjalnością Komunikacja kulturowa oraz Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Olsztynie na kierunku Public Relations.

W czasie Funeral Forum Marta Cała-Sturzbecher będzie mówiła o projektowaniu doświadczeń klienta oraz o praktycznych narzędziach, które są przydatne w obsłudze klienta przychodzącego do domu pogrzebowego.

Monika Śleziońska

Agencja Marketingowa MOMA, www.marketingfuneralny.pl

Strateg marketingowy z 18-letnim doświadczeniem. Współwłaścicielka i główny konsultant agencji MOMA w zakresie audytów i budowania strategii marketingowych. Prowadzi klientów przez proces przygotowania i wdrażania strategii.

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na wydziale Zarządzania i Marketingu, specjalność Marketing. Absolwentka studiów podyplomowych Marketing Manager prowadzonych na licencji Chartered Instytut  of Marketing (London). Doświadczenie zdobywała m.in. w trakcie 6-letniej pracy w Dziale Marketingu Oddziału Regionalnego PKO PB w Katowicach. Od 2011 roku świadczy usługi doradcze, tworząc strategie oraz plany marketingowe dla przedsiębiorstw różnych branż; od 2015 roku robi to pod marką Agencji Marketingowej MOMA. Gościnnie występowała jako wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach (2017 r.), zapraszana jako marketingowiec – praktyk.

Trener i szkoleniowiec w tematyce marketingowej, a zwłaszcza: budowania strategii marketingowych, planowania marketingowego, budowania marki.

W czasie Funeral Forum Monika Śleziońska będzie mówiła o projektowaniu doświadczeń klienta oraz o praktycznych narzędziach, które są przydatne w obsłudze klienta przychodzącego do domu pogrzebowego.

Izabela Ławniczak

Very Human Services

Doświadczona moderatorka procesów kreatywnych i projektowych w oparciu o design thinking. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z innowacją tworzoną w oparciu o potrzeby ludzi w firmach i organizacjach. Od dziewiętnastu lat skutecznie przekazuje kompetencje reagowania na zmiany zachodzące na rynku. Popularyzuje sens innowacji, by ludziom żyło i pracowało się lepiej. Współautorka nagrodzonego w 2017 roku projektu wdrożenia kultury innowacji na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Pomysłodawczyni projektu Futurefoods.pl. Członek Service Design Polska, współwłaścicielka Very Human Services, KL Smart Food.

Jej klientami byli m.in.: Baltona, BMW, BGŻ BNP Paribas, BTC Business Technology, Capgemini, DomData, Hortimex, IBC Auditoria, Konica Minolta, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Mróz, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Vervis, YouNick, Urząd Miasta Poznania, Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, Szlachetna Paczka.

W czasie Funeral Forum Izabela Ławniczak przeprowadzi uczestników przez sesję kreatywną budzącą kreatywność – wyjdziemy poza rutynowe myślenie i spojrzymy na wszystko z innej niż dotychczas perspektywy

Mówi się, że żeby wpaść na świetny pomysł, trzeba być kreatywnym. To trochę frustrujące, bo większość z nas za kreatywnych wcale się nie uważa. Czy zatem nie ma dla nich nadziei na wymyślenie czego fajnego? Otóż jest! Kreatywność to nie talent, z którym trzeba się urodzić. Wymyślania pomysłów można się nauczyć. To jest umiejętność tak, jak jazda samochodem, czy mówienie po niemiecku.

Twórcze myślenie można stymulować i wyćwiczyć, i to w każdym wieku. Pomagają w tym odpowiednie ćwiczenia i techniki kreatywne. Zapraszam na 120 minutowy warsztat, podczas którego wyjdziecie poza rutynowe myślenie i spojrzycie na wszystko z innej niż dotychczas perspektywy.

Rafał Błachowski

trener Błachowski i Partnerzy Centrum Szkoleń i Doradztwa Biznesowego, www.skutecznakomunikacja.pl

Od kilkunastu lat związany bezpośrednio ze sprzedażą poprzez wszystkie stanowiska: handlowe, managerskie i zarządcze. Dzieli się doświadczeniem z zakresu nowych strategii sprzedażowo-marketingowej, pozyskiwania i budowania relacji z Klientami, budowania i motywowania zespołu sprzedażowego. Właściciel w Błachowski i Partnerzy Centrum Szkoleń i Doradztwa Biznesowego oraz w schoolbranding.pl. Zrealizował 1799 godzin szkoleniowych dla 1979 Uczestników.

Błachowski i Partnerzy Centrum Szkoleń i Doradztwa Biznesowego to firma szkoleniowa działająca na rynku od 2012 roku. Kluczowym aspektem szkoleń realizowanych przez firmę jest ich wymiar praktyczny. To efekt m.in. konkretnego doświadczenia trenerów – sprawdzonych specjalistów z udokumentowanymi sukcesami w swoich branżach. Trenerzy Centrum przeprowadzili szkolenia już dla blisko sześciu i pół tysiąca osób.

W czasie Funeral Forum Rafał Błachowski podczas godzinnego praktycznego warsztatu z wykorzystaniem kamery pokaże związki między komunikacją niewerbalną a skutecznością sprzedaży

Dzięki udziałowi w warsztacie:

  • będziesz znał podstawy dotyczące prowadzenia prawidłowej komunikacji niewerbalnej,
  • będziesz wiedział jak budować spójność przekazu komunikacji werbalnej z mową ciała,
  • będziesz miał świadomość jak niewłaściwa mowa ciała w procesie sprzedaży potrafi zniweczyć cały przekaz i odbiór, jaki chcesz osiągnąć u Klienta
  • będziesz rozumiał dlaczego mowa niewerbalna jest kluczowym kanałem komunikacji.

Zapraszamy na godzinny warsztat – żadnych slajdów, wyłącznie flipchart, praca z kamerą i analiza filmów. Czysta praktyka!

dr Piotr Kiembłowski

Fundacja NAGLE SAMI

Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył też szkolenie z systemowej terapii rodzin w Zakładzie Terapii Rodzin Collegium Medicum UJ. Psycholog, psychoterapeuta, trener biznesu, konsultant, coach i nauczyciel akademicki.

Posiada ponad 15-letnią praktykę w edukacji studentów i pracowników wielu organizacji. Współpracuje z wiodącymi firmami szkoleniowymi w obszarach tematycznych związanych z usprawnieniem procesów zarządzania, zarządzaniem zmianą, konfliktem, komunikacją i asertywnością, budowaniem zespołu, coachingiem. Posiada również doświadczenie w pracy asesora przy prowadzeniu badań w ramach metodologii centrów oceny i rozwoju oraz prowadzi treningi interpersonalne.

W czasie Funeral Forum dr Piotr Kiembłowski opowie o dobrych praktykach w komunikacji z klientem w żałobie.

Piotr Kamiński

Ekspert z obszaru Mediów Elektronicznych.

Podczas Funeral Forum Piotr Kamiński będzie mówił o efektywnym pozyskiwaniu klientów branży funeralnej w internecie